Födelsedagar och allmänt annat!

Det är bara ett par dagar kvar till min födelsedag. Jag fyller då 14. Lite lite kan man tycka eftersom Teo fyller 15 dagen innan. Tragiskt. 
Hon var faktiskt himla trevlig idag. Var snäll och så. Vi busade lite. Vi försökte stå på varandras fötter. Jag lyckades lite, men sen drog hon undan foten. Iofs är hon alltid(alla utom Teo: läs oftast) trevlig, hon bara visar det bara lite extra ibland :-).

Men nu måste jag avbryta, det utspelade sig en catfight på våran tomt. Våran katt var i klar underläge:

Sen var jag ju på stan igår. Där såg jag dessa:
image46
Om man skulle ta den här överdelen...
image47
...och matchar den med den här underdelen, har vi ett snyggt resultat. Ett litet alternativ till 
brudklänning!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Svar: Jag är ballast av alla :D

2008-02-22 @ 18:10:16
URL: http://Teo93.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0