Hittade den här listan

Ditt namn: pylv
Längd: 165 kanske???
Spelar du något instrument: nej
Vem är snyggast: jag såklart
Vem vet mest om dig: Jag såklart
Vad vill du ha just nu: sommar.
Vilka sjukdomar har du: Trötthet
Fobier: Klaustrofobi

Känner du en snygg kille: självklart
Har du körkort: Nej
Åsikt om jultomten: Nej
Vill du gifta dig: njaaa
Tycker du att du är attraktiv: alla har väll sina bra stunder
Din hårfärg och frisyr: Typ gråblond och bröstlångt hår med snelugg på båda sidorna.
Skolväska just nu: min  datorväska eller en ljusgrön med snobbentryck
Har du glasögon:
 nej
Hur ser din plånbok ut: svart
Favorittv-program: Greys anatomi
När ska du festa nästa gång: Festar inte. 
Vad köpte du senast: Choklad
Hur mycket pengar har du: Non of enybody´s business.
Hur svarar du i telefonen hemma: Hej det är Ylva
Senast kramat: Åsa
Vem sov du hos senast: Tessan
Stjärntecken: fisk
Ögonfärg: Grön

Kroppsform:
 Fint uttryckt = halvtjock
Kall favoritdricka: kall oboy
Varm favoritdricka: varm oboy.
Alkoholhaltig favoritdricka:  jag dricker inte alkohol?
Säger ofta: typ
Saknar du någon: Ja
Du fikade senast: Idag
Senast sedda film: Arn

Hur känner du dig nu: Hungrig.
Kan du laga mat: Njaaaaaaaaaa
Vad pluggar du: Grundskoleutbildning
Vad tycker du om fötter: mina är fula
Är du smart: självklart :)
Snarkar du: Ja, lite grann
Är du aktiv i skolan: på vilket sätt?
Lesbisk: Nej!
När och varför grät du senast: I förrgår.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Svar; det sitter imellan er ;O och föörseten på sista frågan måste du svara på VARFÖR ! :O

2008-02-20 @ 20:26:03
URL: http://Teo93.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0