I have a genius in my family... Or not!

Jag, mamma, pappa och farmor och farfar(och kanske flera) ska åka in till stan och äta middag. Mamma sa till mig att vi skulle åka med bussen som går 17.38. 
Den missade vi eftersom mamma glömde bort tiden när hon var i stan från början(!!!). Så hon var tvungen att skynda sig att byta om och så. Och när vi skulle gå till bussen kommer hon på att hon behöver ha en massa saker. 
Som sagt så missade vi den!
Sen kommer jag på att jag såg att det gick en senare buss. Den går 19.12, då säger mamma att "ja, den kan vi ta, så slipper vi gå i en timme och en kvart i stan(lägg märke till att tiden gör att inga affärer är öppna på sent)." Sen kommer hon på att vi kan åka med pappa in till stan (om han ens skulle åka hem emellan)för att han ska åka dit. 
Men hon menade att han skulle till Hölö på ngt möte. Så nu ska vi åka med pappa till åby för att där ta en buss in till stan. Detta för att jag ringde pappa och frågade om han skulle hem emellan vilket han ska och för att jag kollade upp busstiderna från Åby. 
Finns det någon mer oplanerad mamma än min?? Jag tvivlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0