Just nu

Efter middagen tittade jag lite på TV, kollade lite här + lite annat.
Vi hade lammgryta, potatis och ärtor till middag och Erik med sin diet käkade två bitar av stekta lammbitar med en banan till. Alltså ingen ris, potatis LR något annat till. Bara köttbitarna och bananen.
Anna bestämde att Erik får bestämma söndagmiddag nästa söndag för då är han klar med dieten. Erik pikade om att han hade varit sugen på fetaost jättelänge och sa att han på söndag till lunch(Sen när käkar Erik lunch? Han sover ju hela dagarna!!!) ville äta kebabrulle och sticka ner skivad fetaost. 
Vi lider med dig Erik!

Appråpå Erik skulle jag behöva att han fixade min mail. Den har inte funkat på EVIGHETER! Senaste mailet jag fick var 9 augusti!

Och appråpå söndagmiddag måste jag övertyga Peter P om att jag är bäst på att välja vad man ska äta(Kan bli svårt - han är ju kock...) på sin födelsedag! Han fyller år på samma dag som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0