Olika personligheter!

Jag har olika personligheter.
Mitt skol-jag och mitt hemma-jag. Detta gör att olika personer ser olika sidor av mig.
Tessan, Fanny och övriga skolkompisar ser mitt skol-jag, fast T & F ser lite av mitt hemma-jag när vi är själva.
Mathilda, mamma, pappa och familjen/släkten ser mitt hemma-jag.

Skol-jag flyter en liten bit under ytan men åker upp ibland, och då visas mitt oriktiga jag.
Hemma-jag har full kontroll, jag stryker mot botten mesta delen av tiden. Men ibland kommer det små gupp och då flyter jag direkt upp mot ytan. Men jag får inget syre när jag är hemma, så jag åker ner igen nästan på direkten. Där simmar jag runt och tar det lungt. Mathilda får en liten del av mitt skol-jag och det kan jag inte hjälpa. Det är det enda dåliga med att hon är här. 

Jag tycker nämligen inte om mitt skol-jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0