Söndag, Måndag, Tisdag och Onsdag!

Sö: Jag fyllde år! Fick pengar från mormor och farmor och farfar(400 kr totalt), pengar till tågbiljetter tur och retur till Uppsala(från Åsa dådå, och som hon kommenterade var det egentligen en present till henne), ett papper på att jag skulle få en ny datorväska(mamma och pappa), ett 200 kr presentkort på HM(från familjen edqvist), två The sims expansion pack(The sims 2 glitter och glaumor och the sims 2 HM fashion) men det hade dom köpt i en butik, men tyvärr är det inte så enkelt för oss mac-användare. Sims-spel måste köpas via nätet! Erik sa att jag skulle prova på våran dator, men det kräver att pappa gör ngt åt dator-problemet(PIK). Fanny och Mathilda sov över. Inte T pga ett missförstånd. Vi hade jätteroligt.
Må: Fick min present av Mathilda(ett par fina örhängen från kicks), F åkte hem, jag och M tittade på Da vinci koden. Hade en allmänt chill-dag.
Ti: Tittade på sin city(att rekommendera!!!), red, spelade lite piano, tittade på TV, dushade. Inte mkt mer.
On: Vi ska åka till stan med mamma. Ska spendera mina 400 kr + 200 kr + dom 200 kr jag har kvar från i julas!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Spara lite till F;s present i sommar Ylva!! :O

2008-02-27 @ 00:24:17
URL: http://Teo93.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0