Dagen!

Idag är en dag av många händelser!

Jag såg Fanny "skutta", hon är vanligt vis en väldigt sansad ung kvinna. Låten var av någon typ Matthias(från danmark) och hade typ varit med lilla eurovision song contest. 

Jag har försökt ta ett dåligt kort på T, men hon är värsta linslusen och ser alltid bra ut på kort, grrrrr! Jag fick ett halvbra kort som jag lägger in nedan!

Vi slutade 12.45 och då kunde jag åka med 1-bussen hem! Så jag har tittat på TV(Kim Possible och Vänner ) och ikväll ska jag vara barnvakt.

Tog lite bilder med digitalkameran, så här blev några av dom:

image14
image15image16

Yvonne                   Andra                       Barbro(RIP)           Olle                          Prällen!

Kommentarer
Postat av: tessan

INGA BILDER? ;O

2008-01-10 @ 20:01:42
URL: http://teo93
Postat av: tessan

tackar!,
okeej ^^

2008-01-10 @ 21:03:25
URL: http://teo93.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0