Dagen!

Idag var det skola! Det var trevligt! Jag och Fanny spelade kort typ hela tiden! Men Tessan var inte där och inte berättade hon att hon var sjuk heller!!! Hon kunde ju ha dött utan min vetskap!
Nu sitter jag och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar och väntar på att mina kusiner ska komma! Mucko Nicio  

Kommentarer
Postat av: tessan

Saknat er idag, sorry för att jag inte har hört av mig, ^^ , Svar; ja visst är han!,, åååå ^*^

2008-01-11 @ 19:15:23
URL: http://teo93.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0