Mina kusiner och deras helg här!

Detta har jag gjort

#Haft "stolkrig" med William
#Spelat "krig" med William
#Ätit mat
#Ticklat William(Alexander är för sansad, vet inte ens om han är ticklig)
#Letat efter Williams bebis utomhus(vi hittade den inte)
#Ätit mat tillsammans hemma hos farmor och farfar
#Spelat spel på min och pappas dator

William sätter E på slutet på varje siffra i kortleken. Sjue, åtte t.ex
Han är ticklig
Han är en moder(Han och en tiger har skaffat en katt ihop)
Han är också moder till mina gosedjur!
Hans catchfrase är "det är helt otroligt".
I Danmark säger dom "det är mig" om dom t.ex ser en bild på sig 
William är väldigt bra på att spela golf på pappas mobil
William lämnade tre gröna, små plaststolar i min säng!!! Han är ond!
Erik(Farbror) vet saker om golf som han försöker lära mig(GOLF!!! Give me a break)
William gick in på en rolig webbsida med spel som heter spele.nl (nl= netherlands)


John                        Fanny är lång
Alexander
image24image25
William krävde en bild på sig själv! Den egoisten!


Kommentarer
Postat av: tessan

Svar; jag fattar inte vem du menar? ;O, vem är det som ska "gifta" sig med honom enligt planerna? ;P

2008-01-12 @ 00:08:17
URL: http://Teo93.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0