Helgen

Igår åkte jag med sista bussen in till Anna
Såg en tjej som jag inte har så mkt till övers med(det är ömsesidigt faktiskt)
Kollade lite på National Treasure på TV och käkade en himla god choklad(Marabou med apelsinkrokant)
Anna hade ma-prov på morgonen idag så jag gick upp med Ronia.
Tog Jasmin och gick runt med henne lite(Peter var trött) när hon var hungrig(Anna hade inte kommit tillbaka från provet än) och tror du inte hon somnade!!!!! Jag var asduktig, fast sen somnade armen så jag la ner henne. Då vaknar hon igen, så då går jag runt mera med henne. Då somnar hon IGEN!!!!! Jag gå numera under namnet "super-mostern" alltså.
Sen åkte jag, Anna, Peter, Jasmin och Ronia tillsammans med deras kompisar Linda och Björn(med deras 2 1/2 åriga dotter 0livia) till lekslottet i Tullinge(tror jag det ligger). ASKUL!!! Nästan det roligaste man kan se är 2 ca 30åriga män krypa omkring efter små barn! Peter var lite rädd för rutchelkanan, men han åkte den ändå. 
När vi kom hem tittade vi på Timrå-modo matchen och sen melodifestivalen. Sen tittade vi på matrix och sen gick vi och la oss. Någon som inte har sett matrix? Den är värd att se!
Sen idag var jag, Jasmin, Ronia och Peter ute och gick. Bara kort sväng men skönt var det. Vädret är ju typ ljummet. SNART KAN MAN SOLA ORDENTLIGT!!!
Sen vi 2 åkte jag hem!


En lyckad helg på det stora hela!

Kommentarer
Postat av: Peter Karlberg

Då kan det kanske passa med en liten hälsning från Jeju. Där är det kanske vad de betraktar som vinter fortfarande och jag gissar på mellan 15 och 20 grader under dagen. Hittills strålande väder och fantastisk mat - jag har ätit
skaldjur som jag faktiskt aldrig ens sett förut.

Enda nackdelen med koreanerna är att de inte förstår språket - man undrar ju hur de kan prata med varandra:-)

2008-03-16 @ 16:48:26
URL: http://peter.karlberg.org
Postat av: Peter

...men jag var inte alls rädd för rutchelkanan, jag ville bara åka en gång!!!

2008-03-16 @ 17:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0