Skitprat och Tessan(har inget med varandra att göra!!!)

Alla tjejer pratar skit om andra kompisar. Och jag vet inte vad som är sämst, att ha någon prata om en ellar att veta vad personen säger!
Idag satt jag och Fanny och spelade kort(Tessan vet jag inte var hon är idag) och då satt en grupp av tjejer och typ lyssnade på musik. Sen går en av tjejerna iväg och gör något och då börjar en av dom andra tjejerna att prata:
- Alltså, jag blir så sur på (tjejen som inte var där). Hon säger alltid lixom "jag kan, jag kan" men så kan hon inte ens tända en cigarett.
Jahopp, då fick man reda på tre saker genom detta samtal. Tjejen som inte var där är inte så van vid cigaretter alltså röker inte hon gissar jag. Den andra tjejen röker och är ingen äkta vän!


TESSAN HAR INTE VARIT I SKOLAN IDAG!

Kommentarer
Postat av: Tessan

berätta vilka sen? :O

2008-01-11 @ 19:16:23
URL: http://Teo93.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0