Det var en gång en saga...

Vet ni vad jag tycker om med både facebook och tribalwars? (Nej, det vet ni inte för jag har ju inte sagt det än!!!!!!!!)
Jo, den lilla rutan man kan kryssa för under inloggningsfönstret som heter: automatisk inloggning. Det är ju skitsmart. Man slipper sitta i typ 2 min och knappa in alla inloggningsuppgifter man har(om man som jag t.ex är inne på typ 5 sidor samtidigt). Men lite irriterande är att den undrar om man är säker. Det står att man inte ska kryssa i den om man sitter vid en delad dator för då kan ju dom andra vid datorn komma ut på din inloggning. Men det stämmer ju inte, den automatiska inloggningen gäller ju bara för sitt egen användare på datorn!!!

Kommentarer
Postat av: Peter Karlberg

Nu är det ju inte alla som har olika användare på datorn och dessutom så måste man ju logga ut om detta faktum skall förhindra att andra inte kan logga in på t.ex. ditt facebook-konto

2008-06-07 @ 18:57:27
URL: http://peter.karlberg.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0