Så det så!

Tänkte att jag skulle skriva något och se hur länge det tar innan någon kommer på att jag har skrivit!

Just nu är jag i butiken. Jag blev butikövervakare helt plötsligt, utan min vetskap. Zili började plocka med sin dator förrut och jag satt och lyssnade på musik, helt plötsligt kommer någon in och börjar prata med mig om en dator. Jag vänder mig till höger: MEN INGEN Zili! Jag hämtade direkt Erik(snubben skulle lämna tillbaka en dator) som berättar att snubbens problem visst gick bra. Det var någon(jä*vla) PC-tekniker som hade sagt att han inte trodde(sa att han var bombsäker på) att Mac inte funkade för att kunna ta skrivbordet på en dator(PC, dom dumskallarna) och ha det på Mac:en. Det kunde man visst!
MAN KAN ALLTSÅ KÖRA DesktopRemote(tror jag det hette) på en Mac!

Kommentarer
Postat av: Peter Karlberg

Är ju helt självklart - pinsamt för den PC-tekniker som sagt annorledes.

2009-01-22 @ 22:26:02
URL: http://peter.karlberg.org
Postat av: Karlbergarn

Oja!

2009-01-22 @ 23:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0