Favoritlåt just nu

Mario Vazquez hade jag aldrig hört om förän jag slog på The Voice och såg videon till Gallery. Jag bara älskar att han är sååå söt(fjortisuttryck, skäms!!!) och att han har en så vacker röst.

Har kollat på Wikipedia och låten kom ut den 2 Maj 2006(Hur kan man missa den?!?!?!) och att den är skriven av Ne-Yo(En annan söt och duktig artist).

Om jag visste hur man satte hur man lägger in en Youtube-klipp hade ni otursnissar som inte sett denna otroligt snygga kille sjunga kunnat få se det!



Kommentarer
Postat av: Peter Karlberg

Inte för att uppmuntra publiceringen av smaklös musik men att publicera ett YouTube-klipp är enkelt. Det finns en bit kod som man kan kopiera till urklipp - klicka på Menu på klippet eller så hittar den den till höger om filmen om du är inne på YouTube. Den klistrar du sedan in direkt i ditt inlägg.

2008-01-01 @ 14:01:24
URL: http://peter.karlberg.org
Postat av: Linnea

heter de inte videon, å inte "vidion"?

2008-01-03 @ 19:35:03
URL: http://linneamedextraost.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0