Min blogg

Jag tänkte att jag kan skriva om mina intressen. 
Jahopp, vad har men för intressen dd?
Dessa typ:
- Mina naglar(dom får många tankar varje dag)
- Mitt hår (Jobbiga lugg faller i vägen och snälla någon, GE MIG EN PLATTÅNG!!!!!!!!!)
- Musik (Älskar att höra nya sköna låtar)
- Barn! Älskar barn! Har inga småsyskon men 4,5 systersbarn! (0,5= i magen!)
- Datorn! (Denna gudabenådade uppfinning. Och se internet! Bill Gates är min gud!!!!)
- Skolan(Inte att plugga dock!) Har en bestämd uppfattning(LR iaf tills någon övertygar mig om något annat=P) om läxor!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ehh, du vet att bill gates inte uppfann internet din idiot?

2008-01-18 @ 15:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0