En dag av upplevelser...

Har hänt mycket idag, här är ett utdrag:

Hade risgrynsgröt idag. Tessan sa att dagen var förstörd. Hon tyckte heller inte om att Pontus i 9:an är precis en dag äldre än henne. HAHAHA!
Fick ett tuggummi och en klubba av Tessan. Thank you!
Hade en tung dator-väska, en full väska och en gympapåse.
Var på farmors födelsedagsmiddag. Vi käkade japans fondue. Jättegott!
Blev insläppt på KROGEN! Av min brorsa. Trevligt. Såg en omtalad kille(kompis med brorsan) och min kompis brorsa(och gissa om han var snygg alltså!!!! Jösses!!!). Höll mig i närheten av pappa, annars hade väll någon kommit och kastat ut mig. Men eftersom jag inte drack alkohol, gjorde Erik inget fel.
Min 48-åriga farbror skrev på en immig ruta. Han skrev Magnus(han heter så), sen ritade han ett stort hjärta, sen skrev han mamma. Allt baklänges. Fast g:et i Magnus blev åt "rätt" håll.

Så nu ska jag snart kasta mig i min sköna säng! Är jättetrött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0