Tokio Hotel...

Nu är det ju så att jag inte är ett så stort TH-fan men jag bara tycker att Bill och Tom är sååååå söta! (L)
Mathilda håller alltid på och tittar på twincest-videor och jag tyckte det var jätte konstigt eftersom hon är ett fan och hon tycker inte om idéen om att dom skulle vara bögar med varandra. Men åh, så söta dom är på sådanna där dom visar bilder där dom typ kollar sött på varandra. =)
Himla fin video, att det är Haley James Scott(Hon i OTH) som sjunger gör det ju inte sämre.

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

Vad tyckte du om min första frågestund? bra frågor, bra svar? :)

2008-02-16 @ 23:13:04
URL: http://performance.blogg.se
Postat av: random

seriöst, erkänn att du pullar till th?

2008-03-22 @ 15:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0