Film

Jag vill se Förtrollad, du vet den där filmen när dom kommer till Manhattan. Den verkar rolig, fast Fanny ville inte se den. Hon tyckte den var "rörig". Hon tycker inte om när det går från animerat till verklighet. Men hallå, detta är den enda filmen som är så!!! Men jag vill fortfarande se den. Det är så mycket jag vill göra i mitt liv. Se så många filmer, uppleva så mycket saker, läsa så många böcker, jobba och skaffa mig nog med pengar att kunna dra mig tillbaka vid 35 och adoptera barn från sämre ställda ställen, lyssna på en massa inspirerande musik. Vad ska jag göra för att kunna klara av det här?
När jag blir vuxen kommer jag säkert inte kunna göra alla dom där sakerna för då ska jag göra en massa andra saker! Typ typiska vuxen-saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0