Fortfarande hos Anna!

Nu sitter jag här och degar, tåget hem(från centrum) går 14.30 vilket betyder avgång för mig härifrån senast 14.15(Stefan har influerat mig så nu måste jag säga så. Typ 16.05 och 21.30. Bläääh! =P) Den sega uppdateringen beror på att Anna har använt mig till slav(Med all rätt faktiskt!) eftersom hon inte kan bära tunga lådor(Jag fattar inte, fast jag inte är speciellt korkad fattar jag fortfarande inte hur en låda med bebiskläder, och nu snackar vi typ tröjor, bodysar och typ 7 par byxor i stl 62-68 kan vara så tunga!!!!) sen hon är gravid.
Diverse namnförslag hoppar in i hennes hjärna(Vet Inte om Peter är med på dom) och här är dom jag kommer ihåg:
Robin
Oliver(Eftersom Ronia heter Olivia i mellannamn så tycker jag att om hon ska få en kille ska den heta så här i mellannamn)
Felice
Mattis
Lovis
Emil(Var på förslag förut men dom ska nog inte heta det, hellre det än Birk tyckte dom)

Vad tycker ni? Vad ska ungen heta? Ni får komma på nya förslag men tänk på att den ska innehålla i!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Mia, viktor, filip, daniel, isak, julia, olivia, emilia, yasmin

:)

2008-01-04 @ 19:01:39
URL: http://Teo93.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0