Mathilda!

Eftersom jag måste säga till Mathilda att läsa bloggen kan jag lika gärna skriva elaka saker om henne. Dock respekterar jag intregritetsrätten och vräker inte ut allt om henne och hennes privatliv utan håller mig till ytan!

- Hon gillar Tokio Hotel
- Hon gillar Te och inte kan hon hålla sig till pauserna med att kissa utan måste kissa mitt i filmen. Dessutom gjorde hon mig kissnödig genom att säga att hon var det!
- Hon gillar när dom i saturday night live sjuter ner varandra och speciellt när dom sjuter ner Shia LaBeouf.
- Hon är osocial när hon är här! Hon sitter bara och segar framför datorn!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Svar; Han är INTE snygg >_

2008-01-30 @ 19:35:48
URL: http://Teo93.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0