Min dag.

Idag har jag varit helt ensam hela dagen!
Fanny är i fjällen och det har hon varit hela veckan. Hon kommer hem på måndag och det längtar jag efter så mycket eftersom hon faktiskt svarar vettigt på mina lappar(vilket jag inte kunde idag som sagt). 

Så här kommer tips på Hur Man Överlever En Ensam Dag:

Man läser tyst och stilla på klassrådet
Man spelar patiance på det 60 min långa hålen(rast inräknad) samtidigt som man lyssnar på skolkande nior som pratar med vikarien och syon
Man går till Bild på FAT och målar klänningen och skorna på sin gumma.
Man äter ganska snabbt och spelar sen kort med Niklas och Erik. Vann två gånger och förlorade en gång.
Man räknar 15 uppgifter i matten
Man beklagar sig över Emma, Wille och Billy när dom leker med Yvonnes dator(utan att hon märkte något) på No:n
Man sitter och skriver och gör allt man skulle göra  där.
Man sitter och lyssnar på musik på bussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0