Min kväll!

Jag, mamma, pappa och min f.d fosterbror Stefan var på Roxy(en biograf i s-tälje) och såg Arn. Rätt bra film, tjejen var riktigt vacker och Arn såg söt ut, Speciellt när man såg honom som liten. Bara en krigsscen men en scen där det var en nunna som slog en annan nunna på ryggen med en läderpiska. Jag satt med fingrarna pressade mot öronen och ögonen ihop-knipta. Då hatade jag souroundljudet för man hörde väldigt väl hur piskan ven. Sen efter filmen gick vi till O´learys och käkade. Helt ok mat, köttet var helt ok, brödet riktigt gott men pastan var det någon sorts sås på. Den tröttnade man ganska snabbt på. Colan smakade som cola smakar. Servitören vi hade var en sötnos. Vi tog kort med Stefan´s kamera men vi fick ingen bild på servitören, synd. Däremot en ganska snygg bild på mig och mamma(jag är klart snyggast!).


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: haha vem vet ..

2008-01-01 @ 23:07:39
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Peter Paulsen

Glöm det servitörer/servitriser är ingenting att ha.

2008-01-15 @ 03:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0