Nu ni(som inte läser den här)

Eftersom jag inte skrivit någonting om mig själv typ tänkte jag skriva lite.

13
snart(om 54 dagar) 14
5 syskon, 4 systrar och 1 bror(p.g.a han aldrig ses med någon tjej förväntar sig typ den äldsta systern att han ska komma hem bög!)
Har en mamma och en pappa och en katt(Mao)
Har(i skrivande stund) 4 svågrar. En är mörk och stor, en är spinkig och heter samma som pappa och en är precis likadan(dom liknar t.o.m varandra och dom är kompisar MEN dom har olika jobb) den sista bor i Hagfors.
Sen har jag 4,5 systersbarn. Den äldsta är 3,5 år och den 0.5an ligger i magen.
Sen har jag en farmor, en farfar, en farbror och en farbror som bor i danmark med sin fru och sina tre barn.
En morbror med 3 barn och fru(Örebro)
En moster med man och tre barn(Sala)
En moster men man och tre barn(Västerås)
En moster med kille


Så nu förstår ni att "den lilla tjejen i den stora familjen är befogad"

Kommentarer
Postat av: Sara Karlberg

Min peter är faktiskt inte spinkig och dessutom har han hår, och inte över hela kroppen utan på huvudet, där det ska va.

2008-01-15 @ 03:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0