Pappa goes plumber(rörmokare)

Pappa lagar våran varmvattenskran i dushen! Jag assisterar lite genom att sätta på/av vattnet i tvättstugan.
Har varit barnvakt idag och det var väll trevligt. Hanna somna på soffan och då var man tvungen att väcka henne för att hon skulle få välling innan hon skulle sova, vilket ledde till lite skrik.
Jag bytta också bajsblöja och fick lite barnbajs på byxorna. Det tog jag dock bort, fast(utav fräshhetsskäl) ska jag byta byxor och slänga dessa i tvätten!

NU är kranen fixad så vi kan dusha om vi vill!

God natt allihopa!

Eller vänta: lägger in en bild:
image33
Mathilda kommer imorgon(Alltid mkt najs, och då kanske vi ska sätta slingor i hennes hår!)

Kommentarer
Postat av: tessan

Svar; ni får väll se till att se lite bättre ut på korten ? ;D

2008-01-18 @ 15:00:11
URL: http://teo93.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0