SMEKNAMN!

Etersom Tessan klagar på att jag bara gör tester och sätter in roliga bilder så kan hon dra åt hvete!
Nee, skoja bara(Sry T), tänkte skriva lite om min dag!

Varit i skolan, ganska trevligt. Igår kom jag m. T & F (Mest jag faktiskt)på ett smeknamn till folk vi inte hade det till.
Våra smeknamn är lite så att dom ska platsa till människan(oftast killen). 
Hmmm, vilket smeknamn kan jag avslöja utan att T går i taket????
BB - bögen m. brösten(en dag såg vi att han sprang förbi och då hoppade brösten på honom för han hade värsta tajta tröjan och därför såg det lite hmm, bögit ut!)
Bänken - förklarar sig själv(Han låg och hånglade på en bänk en gång)

Ni ser, mkt smarta! Igår kom vi alltså på två nya! Den ena killen hade vi inget på förut och den andra killens smeknamn var lite halvt avslöjat! Den kan dom bli om man t.ex säger att blablablas nya frisyr är snygg så fattar ju folk att det är Arne(Känner inge arne dock, fast det skulle vara kul) och då måste man byta! Tyvärr är det en tjej vi behöver ett smeknamn till, några förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0