Helgen so far

Fredag: Efter skolan åkte jag upp till Stockholm med Mamma, Farmor och Farfar för att titta på en Opera. Pappa skulle också ha följt med men han hostade så mkt och han ville inte förstöra föreställningen. Det var min farbror Magnus som uppträdde och det var väldigt roligt! Men på vägen hem på motorvägen så hörde man hur ngt lossnade under bilen och då stannade vi och kollade. Då hade avgas"behållaren" rostat och ramlat av. Detta var vid ungefär 22.15. Sen fick vi vänta på bärgare. Då somnade jag. Sen kom han(23.00) och fixade(23.30) sen åkte vi hem. Jag kollade en buss och smsade Sara(00.45). Sen somnade jag igen.
Lördag: Jag gick upp och gjorde mig i ordning. Sen åkte jag med bussen in till stan. Där gick jag och Sara ut på hennes bakgård och låg i 2.5/3 h. Sen gick vi och käkade tsm med Erik. Sen kollade vi in lokalen där vi ska öppna Kantro(butiken). Erik hade fått nycklarna. Sen gick vi på bio(27 dresses, den var asbra, fast Katherine är snyggare i blont hår), sen gick vi tillbaka till affären(mamma skulle hämta mig) och pratade med Erik. Jag kom på en asbra grej: Vi ska ju bygga om i butiken och då måste vi täcka för fönstrerna och skriva typ "Kommer snart Apple premium reseller". Och då kom jag på att man kunde skriva "Kommer snart, ta ett päron så länge" för Kantro betyder päron på syrianska! Huh, huh visst är jag smart!!!!

Idag är det söndagmiddag som vanligt. Jag ska passa på att sola också, blev inte SÅ brun igår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0