Resten av helgen

Jag fick lite färg, men bara lite!

Sen kom Karin m barn och käkade fruksallad. Efter det åkte vi in till lokalen. Och gissa vem som jag träffade där! Jag ger er en ledtråd:

#Han har varit vikarie

Kan ni gissa?

#Han är inte så omtyckt

Nå? Ni tror att det är Klintan eller hur?! Ne, det är inte han.

#Han kan ett annat språk

Börjar det tändas ett ljus?

#KINA-FREDRIK!!!!!!!!!

Erik(brorsan) kände honom. Han bara stod där och då blev vi intruducerade. Han sträckte fram handen och ba: Fredrik. Sen sa han: Dig känner jag ju igen. Jag ba: Mm, jag känner igen dig med. Han ba: Viken skola går du på? Jag sa: Hölö


Sen käkade vi på en resturang vid Maren. Och det var en jättesöt servitris där, fast han hade inte hand om vårat bord, det var lite synd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0