Mina 13 budsord

Så inspirerad av Gudarnasgud så att jag måste härma!(Ngn, tror att det var Gretschen i Rasten, sa att härmning är den största formen av smicker)

1. Inse att jag är snyggast
2. Inse att jag är bäst
3 Inse att Gudarnasgud borde gifta sig med mig och att vi skulle leva lyckliga i alla våra ybercoola dagar
4. Inse att skolan är ett nödvändigt gott
5. Inse att datorn är en uppfinning att hedra och att den 24 feb borde vara den officiella dator-dagen
6. Inse att killar bara ska användas till skitjobb som att städa och försörja oss, och misslyckas dom så får dom bli ersatta av Björn Gustavsson
7. Inse att mitt bollspel är bäst och inte kan övervinnas eller på ngt sätt härmas
8. Inse att man borde ändra svenska flaggan till en grön bakrund med stora vita prickar på och en köttbulle i mitten
9. Inse återigen att jag är bäst/snyggast/bäst/sötast/allmänt bäst
10. Inse att jag har skrivit Inse att på alla 10 punkter och älska mig för det
11. Inse att jag är toppen av näringskedjan
12. Inse att gud är helt kockobäng och borde genast ersättas med Gudarnasgud
13. Inse att jag borde vara yberrik så att jag kan köpa hela världen och sen spränga den i luften för att kunna titta på en riktigt stor explosion

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ohmen shit, töntarnas tönt eller? :S
Lixom, herregud ("Gudarnasgud"), det finns inte ens ord för detta :(

2008-03-22 @ 11:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0