Prövande prov...

Att lärare inte kan fatta att ett prov på 40 min inte kan lyckas om man inte skriver jätte-snabbt. Jag klarar inte det helt enkelt!!!!!!

No-provet idag!
Ma-provet imorgon på FAT(rätta takter)
U-samtal imorgon
SV-prov nästa vecka
Redovisning på det också
Bokredovisning(bra anledning att läsa min bok!!! Jag berättar om den senare)
Ty red. snart eller? Är det i nästa vecka??? Måste gå dit på FAT och göra klart rummet!
Engelskan ska vi väl snart börja på nytt med, så det är inget att oroa sig över. Än.
Nytt i NO också, Sexualkunskap. Det hela klassen har längtat efter men ingen vågar erkänna.

Det var väll allt. Nu behöver inte lärarna lägga upp mina resultat och läxor på "skolportalen".
"Skolportalen" skulle pappa hitta till även om jag inte sa ngt!!!!

Appråpå min bok också så borde ingen läsa den! Så bra är den!!!!!!!!! (Att jag skrev ingen är inget stavfel)
Om jag kunde drömma heter den och den rockar(för att använda ett ostigt uttryck)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0