Plugg, plugg, plugg!

Jag vet att sommarlovet snart kommer och jag känner för att bara sträcka mig ut på en filt och få hudcancer!!!!!!!!
Men sommaren är inte riktigt här än, först är det plugg som gäller(fast vi har inte så mkt, bara NO, SV, SO, MA(Ok, det var lite grand) och så måste jag göra ENG(hur får man G på en VG/MVG up????) och Bild, dessutom vill jag bli klar med Slöjden också så att jag kan sticka eller göra ngt annat soft!!!) men sen kommer SOMMAR, SOMMAR, SOMMAR! Då blir det Frankrike(Paris och Lyon) och det bävar jag lite för eftersom det enda jag kan säga på franska är:
"Vill du ligga med mig i kväll?" och "jag heter ylva". Sen kan jag såklart "hej" och "tack". Jag kommer ju då komma långt i Frankrike... Det hade varit bättre om vi hade åkt till Tyskland, det kan både jag och pappa lite grand...
Sen ska jag ju vara med Fanny och Tessan hela sommaren. Mathilda kommer som vanligt hit en vecka och vi kanske ska på ett ungdomskollo. Sen är det 2 dagar ridläger. Annars är det fritt fram för sol och bad!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0