Jeans

Jag är så bra! Var på stan med mamma igår. Gick in på JC, provade 3 olika byxor. Dom första jag provade var The Ones. Dom var dyra(800 kr). Lite dåligt samvete har man men så kickar egoisten i mig in.

-*gnällig röst* Snart ska du köpa alla kläder själv. Ja, ja, det ska du.

Så jag passade på att få mamma att köpa dom. Så nu är har jag ett par byxor. Jag tycker inte om att mina nuvarande byxor skulle skavas sönder mellan benen. Inte så trevligt med tanke på att jag ofta, på bussar och liknande, sitter som en kille. D.v.s. med benen helt särade. Detta är också anledningen att jag inte har på mig kjol.

I alla fall så måste jag hämta ut byxorna. Mamma hade pengar på helt olika konton så vi var tvungna att lägga undan dom.

FATTA KÄNSLAN av att komma ner till köksbordet imorse och se 800 kr ligga på bordet. Magiskt!

Nu ska jag gå.

Och neeej, jag tänker inte säga hej då. Eller vi hörs eller något annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0