It´s a learning experience:

Jag ska snart skriva på mitt ID-kort. Jag behöver kunna skriva en snygg namntäckning. Det leder mig till ett av mina problem: Det har jag inte!!! Antingen får jag Fanny att lära mig skriva snyggt eller så får pappa lära mig att skriva slarvigt så att NOBODY KNOWS IT'S ME! Jag röstar för det senare.


Sen vill jag kunna lite HTML. Kollade in på min(vad kallades det nu igen...) kodmall(! Jag kom på det!) och allt är ett virrvarr. Vart ser jag vart färgerna är? Hur vet jag vilket nummer färgerna har? Help me!

Jag jobbar nu förövrigt. Fast det är väll en underdrift. Jag hänger helt enkelt. Tog halva dagen för mig att LOGGA IN. Det är ju smått... jag vet inte... GRUNDLÄGGANDE kanske? *Smashing myself*.

Jag är (som synes) lite sur på mig själv. Kom på att jag BORDE ha tagit med mig Ma-boken/SO-boken(och Sudan-häftet) alt. Engelska boken. Eller t.o.m RÄTT NO-bok skulle ha hjälpt. Jag kunde t.o.m ha tagit med mig datorn hit till Kantro för att uppdatera min iPhone. Men NEEEEJ, jag var tvungen att bara ta mig en bok som jag läser för skojs skull. *morrar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0