Pappa i telefonen:

Jag lyssnade med ett halvt öra, men dom pratade om att pappa skulle hjälpa någon(farfar troligen) att fixa något.

Små stycken av samtalet:

- Du ska trycka på äpplet... Ne, längst upp till höger... (Lite senare) Ne, inte nere på musen, uppe på musen. Du håller musen upp-och-ner helt enkelt... *Stort skratt* (Ytterligare lite senare) Men vi kan fixa det när vi kommer hem till er och äter semlor.

Där hörde/förstod jag att det var Farfar han pratade med.

Nu ska jag tillbaka till mitt nuvarande problem. Pengar. (Jag ville låta lite vuxen, funkade det?) Ne, men Banken. Internetbanken rättare sagt. Hur sjutton flyttar jag över pengar? I kinda need to know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0